Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Nie są Państwo pewni co do wyboru odpowiedniego rozmiaru nowej pary butów szytych ramowo lub mają pytania dotyczące możliwych form płatności? To żaden kłopot, chętnie i szybko odpowiemy na to, czy inne pytanie. Naszym celem są zadowoleni klienci.

Jak wybrać odpowiedni dla mnie rozmiar buta?

Ponieważ rozmiary różnych producentów wypadają niejednakowo, polecamy wydrukować nasz szablon do mierzenia stóp i zastosować opisane w nim wskazówki. Za pomocą skali rozmiarów SHOEPASSION.com łatwo można ustalić odpowiedni dla siebie rozmiar obuwia.

Przy zamówieniu podałem nieprawidłowy rozmiar. Czy mogę to jeszcze zmienić?

Tak długo jak nowa para butów nie została wysłana, korekta rozmiaru nie stanowi problemu. Proszę do nas napisać na obslugaklienta@shoepassion.pl.

Dlaczego buty SHOEPASSION.com są tańsze niż w sklepie z obuwiem?

SHOEPASSION.com może zaoferować Państwu męskie buty szyte ramowo w atrakcyjnej cenie, ponieważ korzystamy z efektywnego systemu dystrybucji. Dzięki temu, że sprowadzamy buty bezpośrednio od producenta i pracujemy bez pośredników, możemy przekazać zaoszczędzone w ten sposób koszty naszym klientom.

Gdzie powstają Państwa buty?

Buty z naszej kolekcji wykonywane są ręcznie w naszej manufakturze w południowej Hiszpanii. Przy produkcji butów tak wysokiej jakości pracuje 138 wykwalifikowanych rzemieślników.

Jak mogę się zarejestrować?

Proszę kliknąć na konto użytkownika. Tam znajduje się możliwość zarejestrowania jako nowy klient. A może towar już znajduje się w Pańskim koszyku? Prosimy skierować się z nim do kasy. Nasz system automatycznie zaproponuje rejestrację. Prosimy o postępowanie zgodnie z opisanymi krokami.

Jak pewne są transakcje na SHOEPASSION.com?

Gdy wprowadzają Państwo swoje dane, odbywa się to poprzez bezpieczny transfer danych. Aby je zabezpieczyć przed nieupoważnionymi osobami, korzystamy z protokołu szyfrowania danych SSL (128 bit). Dzięki temu zakupy u nas są bezpieczne.

Zgubiłem moje hasło, co mogę teraz zrobić?

To żaden problem, proszę zwrócić się do nas o przysłanie nowego. Odbywa się to przez opcję nie pamiętam hasła, która znajduje się pod formularzem rejestracji. Albo prosimy o wysłanie do nas emaila na adres: obslugaklienta@shoepassion.pl.

Jak płacić?

Za zakupy w naszym sklepie płacą Państwo w złotówkach. Kiedy przejdą Państwo z zakupami do kasy, zapytamy o preferowaną formę płatności. Mają Państwo do wyboru płatność przy pomocy karty kredytowej (Visa & Mastercard), PayPal oraz przelew tradycyjny. Przy wyborze płatności przelewem, towar wyślemy do Państwa dopiero wtedy, kiedy należność zostanie przez nas zaksięgowana.

Jak wysokie są koszty przesyłki?

Dostawa paczki do Polski jest bezpłatna, o ile wartość zamówienia przekracza sumę 699 złotych. W przypadku zamówień do 699 złotych koszt dostawy wynosi 39 złotych. Wysyłka zwrotna jest dla Państwa bezpłatna, jeśli nakleją Państwo na paczkę naszą etykietę zwrotną. Jeśli nie umieszczą Państwo na paczce etykiety zwrotnej, wtedy ponoszą Państwo koszty przesyłki.

Dlaczego nie otrzymałem e-maila potwierdzającego zamówienie?

Mogą być tego dwie przyczyny. Być może przy podawaniu adresu e-mail wkradł się błąd, albo nasz e-mail potwierdzający trafił do folderu SPAM. Proszę to sprawdzić, albo napisać do nas e-mail na obslugaklienta@shoepassion.pl.

Zakupione buty nie pasują? Czy mogę je zwrócić?

Pomimo dołożenia wszelkich starań, Pańska nowa para butów nie pasuje? To żaden kłopot, mają Państwo prawo odesłać kupiony towar w ciągu 30 dni. By zwrócić Pańskie zamówienie, prosimy umieścić je w oryginalnym opakowaniu. Dodatkowo należy dołączyć rachunek oraz formularz zwrotu. To pozwoli nam na jak najszybsze rozpatrzenie sprawy. Na paczce prosimy umieścić naklejkę: bezpłatny zwrot za granicę. Aby otrzymać etykietę zwrotną DHL prosimy kliknąć w link do strony DHL, który znajduje się w potwierdzeniu zamówienia, oraz wypełnienić rubryki z danymi nadawcy. Wówczas DHL wyśle do Państwa w osobnym e-mailu gotową etykietę zwrotną, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Z tak przygotowaną paczką należy udać się na pocztę w celu bezpłatnej wysyłki.

Prosimy pamiętać, że wysyłka zwrotna jest dla Państwa bezpłatna, jeśli na paczce będzie umieszczona nasza etykieta zwrotna. Jeśli nie umieszczą Państwo na paczce etykiety, wtedy ponoszą Państwo koszty przesyłki. Gdy zwrot paczki nastąpi w innej formie, niż opisano powyżej, wtedy koszty wysyłki leżą po stronie klienta.

Państwa buty zostały uszkodzone podczas transportu? Co teraz?

Proszę się nie martwić. Wszystkie nasze przesyłki są oczywiście ubezpieczone i uszkodzony towar zostanie natychmiast wymieniony. Prosimy jedynie o skontaktowanie się z naszym serwisem obsługi klienta. Proszę napisać do nas na: obslugaklienta@shoepassion.pl.

Jak długo muszę czekać na moje zamówienie?

Jeśli Państwa zamówienie zostanie złożone w dzień powszedni do godziny 15.00, zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia i paczka z butami zostanie wysłana do Państwa. Najpóźniej za dwa do czterech dni będą Państwo trzymać w rękach nową parę butów.

Kiedy i w jaki sposób zostanę powiadomiony, że buty nie są dostępne?

W sklepie działa system obrotu towarowego co oznacza, iż dokonując zamówienia widać czy towar jest dostępny. Jeśli buty są wykupione, istnieje możliwość natychmiastowej rezerwacji. Kiedy tylko dana para będzie znowu dostępna, od razu ją do Państwa prześlemy.

Jak mogę skontaktować się z Państwem?

Proszę napisać do nas e-mail na obslugaklienta@shoepassion.pl, albo skorzystać z formularza kontaktowego. Nasz formularz kontaktowy.

Proszę zaczekać...

{{var product.name}}

Dodane do koszyka



Kontynuuj zakupy Zobacz i realizuj koszyk
Kontynuuj zakupy
Zobacz i realizuj koszyk
  Loading...