Zespół SHOEPASSION.com

SHOEPASSION.com nie powstało w ciągu jednego wieczora. Od pierwszego pomysłu do otwarcia sklepu i realizacji naszych marzeń minęło dużo czasu. Wizje ustępowały miejsca nowym ideom i wciąż są rozwijane. Naszym głównym założeniem jest pasja, która ciągle łączy powiększający się zespół SHOEPASSION.com.

Założyciel & CEO:
Björn Henning

„Dopiero wtedy, kiedy spodnie garnituru uszytego na miarę opadają na dobre buty, można mówić o doskonałym stroju." (Bernhard Roetzel)

Magister e-biznesu, entuzjasta nieograniczonych możliwości, jakie niesie ze sobą epoka cyfrowa, wykorzystał swą pasję do współzałożenia różnych przedsiębiorstw. Tworząc SHOEPASSION.com Tim Keding połączył dwie pasje: zamiłowanie do dobrej jakości obuwia i handlu elektronicznego. Z SHOEPASSION.com jego kolekcja obuwia, której pozazdrościła mu już niejedna kobieta, nie wymaga już żadnego usprawiedliwienia.

Tego indywidualistę ze skłonnością do perfekcjonizmu pociąga w handlu elektronicznym przede wszystkim ten „potencjał, który zmienia całe struktury gospodarcze.“ Tim Keding optymalizuje w SHOEPASSION.com struktury organizacyjne, wybiera oprogramowanie, planuje i organizuje asortyment oraz zajmuje się swoim ulubionym "dzieckiem" – projektowaniem produktu.

„Buty to jedyne obiekty sztuki, których pożytku nikt nie poddaje w wątpliwość“, mówi założyciel SHOEPASSION.com. Jego ulubione buty szyte metodą ramową to klasyczny model No. 562 oraz No. 460 z kolekcji butów ze skór egzotycznych. Tim Keding dąży do tego, aby rozwiązać wszystkie problemy i pewnego dnia postawić żagle, wciągnąć kotwicę i popłynąć w podróż dookoła świata.

Założyciel:
Henry Bökemeier

„Jestem zbyt skąpy, aby kupować tanie buty.“ (autor nieznany)

Duet SHOEPASSION.com dopełnia Henry Steven Bökemeier, doświadczony handlowiec z branży offline, kierownik działalności operacyjnej, działu zaopatrzenia i administracji magazynu. Jego słabość do butów rozwinęła się podczas intensywnych studiów fachowej literatury na temat obuwia. Henry Steven Bökemeier, ekspert do spraw offline, zatroszczył się także o to, że SHOEPASSION.com można znaleźć nie tylko w Internecie, lecz od listopada 2012 także w sklepie stacjonarnym przy Ackerstraße.

Tego zapalonego gracza w golfa fascynują codzienne nowe wyzwania w handlu: „SHOEPASSION.com pozwala naszym klientom kupować od rana do nocy“, mówi Henry Steven Bökemeier.

Jego ulubionymi butami są eleganckie Oxfordy, przede wszystkim nowy nabytek No. 456. Poza pasją do wysokiej jakości butów męskich, Henry Steven Bökemeier spędza chętnie czas na polu golfowym.

PR & redaktor naczelny:
Tobias Börner

„Uważny obserwator pozna po stanie butów z kim ma do czynienia.“ (Honoré de Balzac)

Jakie historie skrywają się za modelami butów wie najlepiej Tobias Börner. Z wykształcenia magister historii i literatury (a także publicystyki i komunikacji), dziś niezależny dziennikarz, wie już, że buty to coś więcej, niż tylko środek do celu. Intensywna lektura na temat obuwia nie tylko rozwinęła jego fascynację butami szytymi ramowo, lecz także stała się podstawą jego ciągle pogłębianej wiedzy na temat obuwia.

Ten dowcipny indywidualista potrafi nie tylko żonglować słowami, lecz z sukcesem pracuje także w dziale PR – uniwersalny talent i szczęśliwy przypadek dla SHOEPASION.com. Tomas Börner szczerze podziwia efekty pracy szewców, z pasją i z dezaprobatą kręci głową widząc tanie buty z sieciówek. Jego ulubione buty to ponadczasowe Oxfordy Captoe.

Jeśli Tobias Börner nie pisze właśnie tekstów o butach, chętnie ogląda piłkę nożną (Hansa!) lub bawi się ze swoim synem.

Business Development:
Dennis Aristodemou

„Buty to zwierzęta stadne!“ (autor nieznany)

Wiedzę i doświadczenie w handlu ten rodowity Westfalczyk zdobył już jako kierownik filii w handlu detalicznym. W SHOEPASSION.com Dennis Aristodemou troszczy się o operacyjne wdrażanie strategii marketingowych online i wspomaga założycieli firmy w sprawach dotyczących ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa. W handlu internetowym fascynuje go nieograniczona paleta możliwości i szansa pozyskiwania nowych klientów.

Jego misja to edukowanie mężczyzn w dobrze skrojonych garniturach i kiepskiej jakości butach. Dennis Aristodemou do swobodnego stroju nosi najchętniej No. 577, a wkładając koszulę, dżinsy i marynarkę sięga po No. 562, jego uniwersalnym modelem jest natomiast No. 543. Ten kibic Borussia Dortmund z uznaniem wypowiada się o Manfredzie Drexler, od 26 lat działaczu Niemieckiego Związku Piłki Nożnej, który nie tylko przeżył wielkie legendy takie jak Beckenbauer, Vogts i Völler, ale także wie, jakie buty pomagają piłkarzom osiągnąć sukces.

Dennis Aristodemou chętnie ogląda z przyjaciółmi filmy Tarantino oraz interesuje się sportem, a przede wszystkim piłką nożną.

Marketing Developer:
Maximilian Apel

„Wielki duchu, uchroń mnie przed wydawaniem opinii o człowieku zanim nie przejdę mili w jego mokasynach.“ (autor nieznany)

Nie ma problemu, z którym sobie szybko i sprawnie nie poradzi. W czasie wolnym od pracy gra w kilku zespołach muzycznych. Tyle samo pasji poświęca marketingowi internetowemu i IT w SHOEPASSION.com, a poza tym troszczy się oprogramowanie zarządzania sprzedażą »pixi*«. Jako „miłość od pierwszego kliknięcia“ można opisać jego fascynację systemem Magento. Kiedy jego kolegów do rozpaczy doprowadzają kruczki oprogramowania, on jest wtedy w swoim żywiole.

W handlu internetowym fascynuje go możliwość zakupów 24h na dobę, zasięg i wyzwania techniczne. Jego ulubione modele to No. 380, wszystkie Oxfordy Captoe jak i No. 562. Fascynuje go także filozofia Arthura Schopenhauera.

Jeśli Maximilian Apel nie zajmuje się właśnie udoskonalaniem prezentacji online SHOEPASSION.com, wtedy śledzi najnowsze trendy w necie lub pogłębia swoją wiedzę historyczną.

Zarządzanie relacjami z klientem:
Nele Homersen

„Nic nie wymaga takiej pielęgnacji, jak para starych butów i przyjaźń.“

Nele Homersen zaczynała w SHOEPASSION.com jako osoba ucząca się zawodu, dziś jest członkiem zespołu naszego młodego przedsiębiorstwa w centrum Berlina. Ta rodowita Berlinka dowiodła już podczas nauki zawodu, że ma wiele uniwersalnych umiejętności. W SHOEPASSION.com zajmuje się rachunkowością, księgowością wierzycieli i zarządzaniem klientami.

Nele Homersen nie może sobie wyobrazić życia bez Internetu i także swoje ubrania kupuje przede wszystkim w sklepach online. W SHOEPASSION.com może poznać handel internetowy od drugiej strony i bardzo angażuje się w powodzenie tego przedsięwzięcia. Nele Homersen nie chce nazwać swojego ulubionego modelu buta, jednak planuje rozszerzenie garderoby o pierwszą parę szytych ramowo butów na wysokich obcasach.

Jeśli nie zajmuje się akurat rozliczaniem płatności można ją spotkać z psem nad jeziorem Müggelsee lub przy planowaniu kolejnego urlopu w Szwecji.

Head of Marketing:
Simon Kronseder

„Buty to pasowanie na rycerza mężczyzny!“ (Simon Kronseder)

Studia informatyki ekonomicznej w Lipsku, Head of Affiliate Marketing, Head of Marketing, Google Adwords Professional – jego życiorys mówi sam za siebie. Simon Kronseder, rodowity Westfalczyk z bawarskim akcentem, ma ogromną wiedzę i bogate doświadczenie w e-biznesie. Ten sympatyczny i zdolny młody człowiek pracuje w dziale marketingu i jest odpowiedzialny za statystyki i analizę.

W e-biznesie fascynuje go tempo, siła innowacji oraz praca bez biurokracji. Simon Kronseder jest dumny, że może promować dla SHOEPASSION.com produkty tak dobrej jakości, które są w stanie wzbudzić zachwyt klientów.

Pragmatycznie rzecz ujmując buty są dla niego skórą pod nogami, ale kiedy zapyta się go o stylowe zaokrąglenia modelu No. 320 kolekcji ze skór egzotycznych, wtedy ten były profesjonalista w piłce siatkowej szybko wpada w zachwyt: „To prawdziwe arcydzieło, trudno znaleźć podobne buty“. Z podobnym zachwytem i błyskiem w oczach Simon Kronseder opowiada o swojej latorośli, która utrzymuje go w formie także po pracy.

Business Analyst:
Daniel Pokorzynski

„Zawsze przygnębia mnie widok pięknej kobiety w butach na koturnie.“ (Manolo Blahnik)

Daniel Pokorzynski jest odpowiedzialny za liczby, statystyki i analizy. Pochodzi z Wuppertal, do Berlina przeprowadził się po studiach i tutaj zebrał pierwsze doświadczenia w biznesie elektronicznym. Ten absolwent ekonomii zajmuje się w SHOEPASSION.com wszystkimi zagadnieniami dotyczącymi controllingu operacyjnego i strategicznego.

Naszego „Number Guy“ pasjonuje dynamika Internetu, wysokiej jakości produkty i ciągle rosnące grupa docelowa: „Aby przetrwać na rynku trzeba działać szybko i skuteczniej, niż konkurencja. Wtedy gwarantowany jest sukces w krótkim czasie“, wyjaśnia Daniel Pokorzynski. Jego zdaniem buty szyte ramowo to doskonały produkt, aby wybić się ponad masy. Najbardziej podoba mu się model No. 460 z kolekcji butów ze skór egzotycznych, których stylowa ekstrawagancja trafia w gust tego kibica piłki nożnej.

Jeśli Daniel nie jedzie akurat do swojego rodzinnego miasta Wuppertal, można go ostatnio spotkać na meczu 1. FC Union Berlin (co niepokoi powoli jego przyjaciół, fanów Werder Bremen...).

Magazyn & wysyłka:
Maik Kollhoff

„Kłamstwo trzy razy zdąży okrążyć ziemię, zanim prawda włoży buty.” (Mark Twain)

Maik Kollhoff jest odpowiedzialny w SHOEPASSION.com za magazyn z butami. Uważny, dokładny i energiczny. To dzięki niemu nasi klienci zawsze szybko otrzymują zamówione buty. Wspomaga go w tym oprogramowanie zarządzania sprzedażą »pixi* – oboje świetnie ze sobą współpracują.

Zdaniem Maika Kollhoffa e-biznes nadaje kierunek rozwoju w handlu detalicznym, w przyszłości zakupy przez Internet jeszcze bardziej zepchną na margines zakupy w sklepach stacjonarnych. Maik Kollhoff jest fanem ubrań sportowych, buty skórzane nosi tylko w wyjątkowych sytuacjach. Ale przy wyjątkowych okazjach wkłada chętnie ekstrawaganckie modele No. 381 i No. 458, co dowodzi, że ma wysmakowany styl.

Kiedy Maik nie zajmuje się przygotowaniem kolejnej przesyłki, można z nim porozmawiać o najnowszych teoriach naukowych.

Marketing internetowy:
Julius Jüppner

„Wkładając cudze buty, będziesz zawsze się potykać.“ (autor nieznany)

Julius Jüppner zdobywa w SHOEPASSION.com doświadczenie w dziale marketingu, gdzie udoskonala działania marketingu efektywnościowego jak i kampanie AdWords. Obuwie, odkąd poznał świat butów szytych ramowo, jest dla tego rodowitego Berlińczyka czymś więcej, niż tylko przedmiotem codziennego użytku. Potrafi docenić, jeśli ktoś nosi dobre buty.

Julius Jüppner ceni Marka Zuckerberga, który jest przekonujący nawet w klapkach, ale osobiście woli chodzić w butach No. 532. Marketingowiec z krwi i kości. Nawet w czasie wolnym od pracy zajmuje się nowoczesną komunikacją online i kombinuje, jak połączyć ją ze swoją drugą pasją.

Obok SEA, SMM, Display- lub Affiliate-Marketing jego serce bije dla muzyki. W swoim domowym studio puszcza wodze fantazji i jest chętnie widzianym gościem w berlińskich klubach.

Redakcja:
Claudia Wegner

„Get on your dancing shoes. There’s one thing on your mind.“ (Arctic Monkeys)

Claudia Wegner pracowała i zdobywała doświadczenie w różnych redakcjach online. W SHOEPASSION.com ta absolwentka literaturoznawstwa otrzymała dziennikarski szlif i jest autorką tekstów o butach szytych ramowo, etykiecie i stylu. W e-handlu fascynuje ją tempo zmian i różnorodność możliwości, jakie przynosi Internet.

Kiedyś na jej liście Top-Ten znajdowały się czerwone buty Judy Garland, dzisiaj Claudia Wegner faworyzuje skromniejsze modele. Chociaż zachwyca ją elegancja modelu No. 560 , z niecierpliwością czeka na pierwszą parę butów damskich od SHOEPASSION.com.

Jeśli akurat nie wertuje w literaturze fachowej dotyczącej butów, można ją spotkać w kinie lub na koncercie Indie rock.

Marketing internetowy:
Christian Rutz

„When I feel bad I like to treat myself. Clothes never look any good... Food just makes me fatter... Shoes always fit.“ (Rose Feller „In Her Shoes“)

Jego konikiem jest statystyka stron internetowych i optymalizacja danych. Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania socjolog wzbogaca SHOEPASSION.com o wiedzę na temat marketingu treści i wskaźnika konwersji CR. Poza tym ten Digital Native wspomaga nasze działania na portalach społecznościowych. Niechętnie chodzi na zakupy, a w e-handlu pociąga go ogromna oszczędność czasu. Zamiast godzinami chodzić po galeriach handlowych Christian Rutz załatwia swoje sprawunki na kanapie i przy pomocy kilku kliknięć myszką.

Buty są dla niego wyrazem gustu i stylu. Po eleganckich butach No. 531 jego garderobę wzbogaciły aksamitnie miękkie buty No. 604. Planowane są kolejne zakupy.

Jeśli Christian nie spędza właśnie czasu online, wtedy oddaje się swojej drugiej pasji – sztuce filmowej. Nie ma serialu, którego nie zna, bez trudu można także namówić tego fana fantastyki naukowej na maraton przed telewizorem.

Krajowa & międzynarodowa
obsługa klientów:
Aurélie Agnès Anita Nerzic

„Seul la chaussure sait si la chaussette a des trous.“

To bez znaczenia, czy Niemiec, Francuz, Anglik czy Chińczyk – sprawy naszych klientów znajdują się w dobrych rękach. Francuzka z pochodzenia, zdobywała po studiach politologii i administracji doświadczenie w dziale obsługi klientów. Ta otwarta globtroterka dokłada starań do sukcesu SHOEPASSION.com i wszystko wskazuje na to, że znalazła swoje miejsce w Berlinie.

W e-handlu fascynuje ją luźna atmosfera podczas zakupów on-line. Aurélie może bez pośpiechu przeglądać katalogi różnych sklepów on-line i decydować, co chce wybrać. Buty są dla niej bardzo ważnym elementem garderoby. W naszej kolekcji bardzo podoba się jej model No. 601 z oliwkowej skóry. Niedługo jej kolekcję wzbogacą buty George Boot w damskim wariancie.

Jeśli Aurélie nie zajmuje się akurat spełnianiem życzeń naszych klientów, z przyjemnością sonduje berlińskie kluby. Jako fan elektronicznej muzyki klubowej znalazła w Berlinie swą prywatną mekkę. Poza tym w czasie wolnym od pracy szlifuje znajomość rosyjskiego i chętnie zajmuje się projektowaniem lamp.

Obsługa klientów:
Oliver Moser

„These boots are made for walkin’ – and that’s just what they’ll do“ (Nancy Sinatra)

Tego jak sprzedawać buty przez Internet ten rodowity Berlińczyk nauczył się już u największego sprzedawcy internetowego w Niemczech. Ale zamiast sprzedawać masowo obuwie w Internecie Oliver Moser wraca w SHOEPASSION.com do swoich prawdziwych umiejętności i wspomaga nasz zespół w sprzedaży i przy obsłudze klientów. E-biznes stwarza jego zdaniem świetną okazję do wykorzystania swoich umiejętności jednocześnie w kilku dziedzinach.

Buty są dla tego zapalonego mima nie tylko przedmiotem codziennego użytku, lecz wyrazem wysmakowanego gustu. Jego ulubionym modelem butów jest zdecydowanie No. 420 z kolekcji butów ze skór egzotycznych, którego perlista struktura jest według jego słów doskonałą pięknością.

Jeśli Oliver nie wspomaga naszych klientów słowem i czynem oddaje się z zapałem swojej drugiej pasji, którą jest teatr. Można go zobaczyć na małych scenach teatralnych Berlina, Oliver wykorzystuje także swoje zdolności muzyczne w musicalach.

Magazyn & wysyłka:
Philip Böhme

„Dobre obuwie powinno pomóc zapomnieć o stopach.“ (Henning Mankell)

Philip Böhme pracował już w znanych firmach takich jak Coca Cola, Deutsche Bahn i w branży metalowej i tam nauczył się od podstaw jak funkcjonuje magazyn w dużych przedsiębiorstwach. Ten logistyk z wykształcenia wspomaga zespół SHOEPASSION.com w magazynie i przy przesyłce. Wspólnie z kolegami przygotowuje codziennie zamówienia klientów i jest odpowiedzialny za to, aby zostały one jak najszybciej wysłane do naszych klientów.

Ten rodowity Berlińczyk nie chce określić swojego ulubionego modelu buta. Philip Böhme miał dotychczas niewiele do czynienia z obuwiem szytym ramowo. Ale buty są dla niego ukoronowaniem perfekcyjnego wyglądu i tym samym tak samo niezbędne jak piana na piwie po pracy.

W czasie wolnym od pracy chętnie odpoczywa we własnych czterech ścianach, troszczy się o swoje koty, relaksuje lub testuje nowe gry komputerowe.

Finance & Purchasing:
María Benito Cerrón

„The shoe that fits one person pinches another; there is no recipe for living that suits all cases.“ (Carl Gustav Jung)

Ta rodowita Hiszpanka odwiedziła Berlin jako turystka, zakochała się w tym mieście i przyjechała tutaj po studiach. Na początku pracowała w branży turystycznej i konsultingu, teraz wspomaga Controlling w SHOEPASSION.com. María Benito Cerrón jest absolwentką ekonomii i finansów i wspomaga SHOEPASSION.com w controllingu zakupów i finansów, przejmuje obowiązki w rachunkowości i poświęca swój czas swemu ulubionemu zajęciu – analizom Ad-hoc.

W e-handlu fascynuje ją ta niepowtarzalna możliwość dotarcia z wysokiej jakości produktami do klientów na całym świecie. Jej ulubione modele butów to dwukolorowy model No. 385 i czarne buty No. 520. Dla tej zawsze pogodnej Hiszpanki z talentem do języków równie fascynujący jest hiszpański aktor Hugo Silva.

W wolnym od pracy czasie María uczy się z przyjemnością włoskiego i niemieckiego, ogląda piłkę nożną lub oddaje się lekturze.

COO:
Björn Henning

„Podczas gdy auto mężczyzny można porównać z jego domem, buty zajmują miejsce auta – to także środek komunikacji, obiekt pożądania, namiętności i miłości.“ (Nicholas Antongiavanni)

Ten zapalony podróżnik i konsultant pracował już w swojej karierze na kilku kontynentach. W SHOEPASSION.com Björn Henning jest odpowiedzialny za optymalizację procesów pomiędzy działami. To zupełnie bez różnicy, czy chodzi o produkcję, logistykę czy zarządzanie jakością – tego inżyniera maszynoznawstwa nie zadowalają połowiczne rozwiązania.

W e-biznesie fascynuje go nowoczesna forma zakupów, wygoda, oszczędność czasu i naturalnie wygodne godziny otwarcia.

Buty są dla tego pochodzącego z miasta Herford inżyniera najważniejszym elementem stylowego wyglądu. Jego ulubione modele to No. 575 i No. 556. Natomiast zimą Björn Henning dotrzymuje wierności modelowi No. 695, który dzięki wyściółce z wełny owczej gwarantuje przyjemnie ciepłe stopy.

Rachunkowość:
Andrea Birgitt Ehlert

„Mam bardzo prosty gust: Zadowala mnie to, co najlepsze.“ (Oscar Wilde)

Jeśli chodzi o liczby i rachunkowość, albo też o fantastyczne poczucie humoru, nikt nie może jej dorównać. Z wykształcenia księgowa, w SHOEPASSION.com wspiera dział rachunkowości. Do jej zadań należy rozliczanie płatności, wypłaty pensji, zarządzanie należnościami i postulowanie roszczeń.

Urodzona w pięknym mieście hanzeatyckim Bremie, z wyboru mieszkanka Berlina. W handlu internetowym ceni komfort zakupów przez całą dobę. Przy wyborze obuwia Andrea zwraca uwagę na komfort i wygodę. W odróżnieniu od męża, który chętnie wkłada ekstrawaganckie obuwia, preferuje klasyczne damskie botki, na przykład No. 200 i No. 205.

Jeśli akurat nie zajmuje się rachunkowością, lubi odpoczywać w towarzystwie męża i psa na spacerze w lesie lub w domowym ogródku albo relaksuje się przy smacznym posiłku.

Freelancer

Do sukcesu SHOEPASSION.com przyczyniło się także kilkunastu sumiennych freelancerów, bez których realizacja tego projektu nie byłaby możliwa. W tym miejscu chcemy podziękować wszystkim autorom tekstów,fotografom, projektantom i przyjaciołom. Dziękujemy za Wasze sugestie, pomoc, pracę, dobre słowo i korektę, krótko mówiąc: dziękujemy za Wasze zaangażowanie.

Usługodawcy

Jeśli nawet zespół SHOEPASSION.com najchętniej bierze wszystko we własne ręce, przy prowadzeniu tak dużego przedsięwzięcia nie można obejść się bez współpracy z usługodawcami. Czy to logistyka, hosting, pomoc techniczna przy obsłudze naszych klientów czy zarządzanie licznymi interfejsami naszej działalności na wirtualnym rynku. Od naszych usługodawców wymagamy wiele i najczęściej nasze życzenia wybiegają poza utarte ścieżki. Droga do osiągnięcia celu nie zawsze jest łatwa i dlatego dziękujemy Wam za doskonałe wsparcie techniczne. Mamy nadzieję, że w przyszłości nadal będziemy wprowadzać wspólnie innowacje.

Proszę zaczekać...

{{var product.name}}

Dodane do koszyka

Kontynuuj zakupyZobacz i realizuj koszyk
Kontynuuj zakupy
Zobacz i realizuj koszyk
  Loading...

Aby zapewnić Państwu najlepsze przeżycie na naszej stronie internetowej, używamy plików cookies. Więcej w naszej polityce prywatności. OK