Przesyłka zwrotna

Wbrew oczekiwaniom, nowa para butów szytych ramowo nie spełnia wszystkich oczekiwań i chcą je Państwo zwrócić? To żaden kłopot, pokażemy jak w prosty sposób można odesłać zamówiony towar.

Jak mogę odesłać buty?

Nowe buty nie spełniają oczekiwań albo nastąpiła pomyłka w wyborze rozmiaru? Prosimy o skorzystanie z wygodnego i prostego formularza przesyłek zwrotnych. Nasza gwarancja wymiany w ciągu 30 dni, daje możliwość odesłania do nas butów w ciągu 30 dni. Prosimy o przymierzanie butów na miękkim podłożu, na przykład na dywanie. Prosimy także, jeśli jest to możliwie, nie odklejać etykietki.

Krok 1: Opakowanie

Zalecamy odesłanie butów w oryginalnym kartonie do butów, ponieważ gwarantuje on precyzyjne ułożenie obuwia. Proszę włożyć buty do załączonego woreczka na buty i na koniec umieścić karton do butów w standardowym opakowaniu wysyłkowym.

Krok 2: Etykieta zwrotna

W celu bezpłatnego wysłania swojej przesyłki zwrotnej prosimy o kliknięcie w link, który znajduje się w potwierdzeniu zamówienia. Wówczas zostaną Państwo przekierowani do strony internetowej DHL gdzie należy wypełnić dane dotyczące nadawcy przesyłki. Po wysłaniu wypełnionego formularza, w osobnym emailu od DHL dostają Państwo etykietę zwrotną, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę.

Jeśli nie mogą Państwo znaleźć linka do strony DHL prosimy o kontakt na adres emailowy service@shoepassion.com lub na formularz kontaktowy.

Krok 3: Formularz reklamacyjny

Prosimy o wypełnienie załączonego formularza reklamacyjnego, który znajdował się w przesyłce. W nim mają Państwo możliwość opisania ewentualnych defektów, poprosić o wymianę towaru lub zwrot pieniędzy. Wypełnienie formularza reklamacyjnego przyspiesza realizację przesyłki zwrotnej.

Krok 4: Wysyłka

Prosimy o zaniesienie przesyłki zwrotnej wraz z wypełnionym formularzem znajdującym się w środku oraz naklejoną etykietą zwrotną DHL na pocztę. Na paczce dodatkowo powinien znajdować się napis „Return” (zwrot).

Prosimy pamiętać, że wysyłka zwrotna jest dla Państwa bezpłatna, jeśli na paczce będzie umieszczona nasza etykieta zwrotna. Jeśli nie umieszczą Państwo na paczce etykiety, wtedy ponoszą Państwo koszty przesyłki. Gdy zwrot paczki nastąpi w innej formie, niż opisano powyżej, wtedy koszty wysyłki uiszcza klient.

Prosimy pamiętać, że w przypadku przesyłek, których wartość towaru/ów nie przekracza kwoty 40 euro to klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Dodatkowo gdy zwrot paczki nastąpi inną formą niż podane powyżej wówczas również koszty wysyłki leżą po stronie klienta.

Krok 5: Wymiana towaru / zwrot

Kiedy tylko dojdzie do nas przesyłka zwrotna, wymienimy produkty zgodnie z życzeniem lub zwrócimy Państwu należność za zakupy.



Kroki 1-4 nie są warunkiem pomyślnej realizacji prawa odstąpienia od umowy.

Proszę zaczekać...

{{var product.name}}

Dodane do koszyka

Kontynuuj zakupyZobacz i realizuj koszyk
Kontynuuj zakupy
Zobacz i realizuj koszyk
  Loading...

Aby zapewnić Państwu najlepsze przeżycie na naszej stronie internetowej, używamy plików cookies. Więcej w naszej polityce prywatności. OK